Sol och snö!

Idag tycker jag synd om mig själv, har nackspärr och ont överallt. Det är ju så fint väder och jag vill ut och köra skoter, men det blir lite svårt med tanke på att jag har ont överallt men också att det är lite svårt för mig att köra med våran skoter som skulle köra fast direkt... Men jag har varit ute och tagit lite bilder så Jonas ska få se att det Ja, har kommit en hel del snö efter att dom var här.













Ikväll blir det kanske bio sen bara ta det lungt.

Lördag: Stan på dagen sen umgås med elin och folk och besöka Josefinas och Fridas 18års fest.
Söndag: Inget speciellt planerat än så länge.
Måndag: Då åker jag upp till Tärnamo! Niceee!

Hade!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Super bra Sara! :)

2010-03-05 @ 18:39:47
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0