Nu kan du få mig så lätt. 22/3

22 mars idag och det innebär att jag och världens bästa pojke har varit tillsammans 19 månader! Idag så har min hjärna gått på högvarv, vägt fördelar mot nackdelar. Har fått tips om en rottweiler som behöver komma från sin uppfödare för att hon inte går jämt med flocken. Är sugen på att ha henne en period så länge allt funkar. Det kan bli spännande. Ska träffa uppfödarna och lilltjejen på fredag, det känns väldigt spännande som sagt men vet fortfarande inte riktigt vad dom egentligen är ute efter. Helst så vill dom få henne såld till ett bra hem, men jag är inte intresserad av att köpa henne. Men vi får se helt enkelt. Anders var lite rolig..Skrev till han idag att vi skulle prata lite, sen ringde han när jag inte hade tid så sa jag att jag skulle berätta sen. Det sista han sa var "jamen, bara du inte har köpt en hund så." Tror ni jag blev lite nervös över vad han skulle säga om mina planer. Men han tog mina planer rätt bra. Jag ska ju faktiskt inte köpa nån hund! haha.


Ikväll så har jag varit hos Ellan och sett hockey med henne, Q och Ida. Det var nice tills Aik förlorade i förlägning! FÖRBANNAT! Det är allt jag har att säga om det! Just nu försöker jag hjälpa ellan att plugga. Men funderar på att snart gå hem och sova. Imorgon så ska jag vara hos mormor halv tio och massera henne sen vidare till Bettan och greja med min balklänning. Måla skåpluckor måste jag göra också, sen har jag lovat att massera Elias.


Nä nu är det dags att röra på sig. Sovgott gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0