Last to know! 23/3

Idag har jag hunnit med mycket! Och jag älskar vädret som har varit!

  • Fixat det sista med balklänningen. Snart är den helt klar!! =)
  • Masserat mormor, och även bestämt att jag ska hjälpa henne att påskstäda på tisdag!
  • Målat skåpluckor.
  • Städat bönhuset.
  • Gått en skön promenad med lillvovven Mira!
  • Masserat Fanny.
  • Fått mail om att jag står på semestervikarelistan på dagis i tärna!
  • Tipsat Anders om jobb här i skellefteå.
  • Ska massera Elias ikväll.

Hur duktig är jag inte att jag faktiskt berättade för Anders om jobb som pappa fått tips om. Att jag faktiskt har svalt tanken på att Anders kanske inte kommer att vara i Tärna när jag flyttar dit. Just nu är jag stolt över mig själv, kanske kommer att bli besviken om han faktiskt tar det. :P Haha, ne nu ska jag vara duktig! Ska snart bege mig till Elias, om han nu är hemma och massera han lite. Sen vänta på att ellan ska komma hem från träning och mingla lite. Livet leker och det känns inte helt fel att Anders kommer hit till helgen och det känns riktigt kul att storebror kommer hem i helgen också! Saknar den killen en smula. Två av dom bästa kommer jag att spendera min helg med!


Pluttan, som garanterat har blivit stor nu! Henne ska vi får träffa snart. 10 april närmare bestämt!
Hade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0