I hope that´s me! 7/3

18 års fest för Josefina och Frida. Blev bjuen på förfest hos Erika så då kunde jag inte låta bli att dricka lite vin. Väldigt lyckad kväll med trevliga människor, speciellt dom som satt upp vid bastun typ hela kvällen. ;) Kom hem vid 1 och hör och häpna men jag var inte bakis idag! Nästa gång jag ska dricka så ska jag nog dricka exakt samma sak som jag drack igår och sluta exakt samtidigt som jag gjorde igår. Då kanske jag kan klara mig undan hemska baksmällor. Idag har jag städat mitt rum lite och packat inför fjällen. Åker i morgon kl 1. Sen så har jag kört skotere med tobbe och skottat lagårdstak, vilket min nacke inte tyckte om. Ikväll så ska jag vara med Ellan. Hon slutar jobba vid nio sen så ska hon slinga mitt hår och vi ska mysa och tjocka oss. Så det är väl ungefär så min helg har sett ut och nu kan jag knappt vänta tills jag får åka till världens bästa pojke. Saknar han! Men nu är det nära. =)


Nä nu ska jag kolla om jag hittar nån bra film att se, sen snara mig i ducshen.
Hade!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Tack för att du kom, det var riktigt trevligt :)



Hah,fin bild =)



Hade bra i Tärna nu Sara :)KRAM

2010-03-08 @ 10:26:00
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0