Find yourself! 4 mars

Blev ingen skola för mig idag. Sjukanmälde mig kl 8. Sofia ringer typ vid kvart över 8 just när jag somnat om och behövde låna min bil. Jag åker dit med den. Åker hem la mig igen. Vaknade av ett sms vid 9. Somnade om, sen ringde de på dörren vid halv 10 och jag vaknade yrvaket och funderade om det verkligen var nått som lät. Gick ner öppnade dörren, där stod Sanna med ett brev till pappa som kommit i fel brevlåda. Sen gjorde jag fika och gick upp och la mig och såg en film. Pappa ringde vid 11, för att påminna mig om att jag skulle skotta. Så då var det dags att överge sängen för att he sig ut i det underbara vädret och skotta fram skotern och skotta balkongen. Känner mig helt död idag. Jag vet inte riktigt varför. Men jag har drömt inatt. Jag har aldrig vaknat upp ur en dröm och bara skrikigit som jag gjorde i natt. Jag drömde nått om att det typ var ett djur som sprang runt i sängen. Det ända jag minns är typ att jag hade en helt bort domnad hand och det kändes typ som den jagade mig. Helt sjukt jag vet. Känns som att jag börjar bli lik min syster. Hon brukar drömma väldigt mycket och även prata och skrika osv i sömnen. Hatar att sova oroligt, det gör jag för det mesta nu när jag inte sover med Anders.. Blää för det...Är trött och seg och på väldigt dåligt humör...och nu måste jag plugga inför prov i morgon. Vill bara sova!!



Lov imorgon och det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0