Att vakna med huvudvärk....

Jag hatar huvudvärk, verkar som att jag har fått migrän...Jag hatar det och jag vägrara ha det! La mig igår med huvudvärk men det brukar släppa under natten, men när man vaknar och det känns som världens baksmälla och att försöka äta frukost men bara vilja spy. Det är inte okej. Har legat nästan hela dagen, men nu har jag fått massage av tommy så nu börjar det kanske ordna upp sig. Ska skriva lite loggbok och ikväll måste jag verkligen fara och städa bönhuset åt David. Det är dags nu.


Kommentarer
Postat av: Josefina

Du kan få se sen :)Det gick svin bra! Gjorde inte alls ont!Kram!

2010-03-03 @ 10:32:50
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0