All I want is to dream! 16/3

Sitter fortfarande hos ellan och myser. Det blev en natt macka sen kom jag på att mamma tjatat om att jag måste söka till högskolan nu. Så nu är det gjort...Har sökt Lärare, för verksamhet i förskola och förskoleklass, Distans, 210.hp HT Luleå Tekniska Universitetet. Är lite sjukt nervös. Sitter just nu och lyssnar på Country musik för att lugna nerverna. Tänk att vi faktiskt tar studenten till sommaren, och tänk att jag faktiskt flyttar till Tärnamo till sommaren. Känns väldigt overkligt just nu, och för en sekund så kändes det väldigt långt bort och i den andra sekunden väldigt nära..


Små sjuk att vi ska lämna varandra efter sommaren. Känns konstigt att jag ska faktiskat ska lämna min trygghet. Hon som alltid tagit steget och pratat när vi ska göra nått. Hon som alltid har beställt mat åt mig för att jag varit livrädd för att säga fel. Hon som alltid bott hundra meter ifrån mig. Hon och jag som hade kaniner samtidgt, som vi älskade mer än livet! Hon jag skrattat, gråtit och busat med under hela min uppväxt. Hon jag ha bråkat med, hon jag snackat skit med hon som alltid funnits där. Jag vet att hon alltid kommer att finnas kvar, för det har vi sagt många gånger "Hur ovänner vi än skulle bli så blir vi aldrig av med varran, eftersom att vi alltid kommer att vara släkt." Ibland kommer verkligheten ikapp en, misstolka mig inte, jag älskar tanken på att få flytta och bo ihop med mannen jag har tänkt leva mitt liv med, och att få börja jobba, skaffa hund, gifta sig, skaffa barn och familj. Fy vad jag längtar men allt i sinnom tid. Men det känns....jag annorlunda. haha, konstigt va? =P
Vi har delat så mycket och upplevt mycket ihop och det glömmer jag aldrig! Och tänk så mycket mer det ska bli! Tänk att få gå på hennes bröllop! Tänk att få bli "moster"! Det gillas!

     

   

 Nu flyger vi vännen! 

Love that never die! ♥


Kommentarer
Postat av: ellan

Jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer förstå. Du är min bästa vän <3.

2010-03-16 @ 01:33:59
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0