1 Mars - I belive in you!

Var i Tärnamo i helgen. Det var helt underbart väder på lördagen, så vi tog skotrarna och for en långsväng över fjället! Helt vindstilla där uppe och strålande sol. Det var verkligen ett sånt där ögonblick när jag kände att jag skulle kunna göra vad som helst för att få stanna där med världens bästa pojke och bara njuta. Skolan gör mig illamånde just nu, vet egentligen inte varför. Jag har egentligen ingenting att klaga på. Vi har inte mycket att göra, ett prov på fredag i bfen och nationella i engelska b på fredag. Men det är egentligen inte alls så jobbigt. Men jag är bara allmänt less! Jag vill bara flytta nu! nu nu nu! Anders får sparken på fredag och har fått tipps om ett jobb i Norge där han skulle tjäna typ tre månadslöner på en månad...och ja visst låter det hur bra som helst, och självklart ska han kolla upp det. Men det inne bär också en period av att han är borta hela veckorna och bara hemma helger. Mycket det ger då för mig att flytta dit upp?! Jag blir arg, ledsen och skogstokig! Men om det är nån gång han borde ta ett sånt jobb är det ju nu medans han är ung och inte har storfamilj osv osv osv.. Men vi får se, inget som är bestämt än och jag har bestämt mig för att inte fundera mer på det! 

Nu är jag och minglar hos världens bästa kompis, som dock mår rööv! Hon har ont i sin hand/arm. Vad har jag sagt om hockey?! Men förhoppningsvis så ska gipset hjälpa mot smärta osv och att det snart är bättre. Ska även passa på att massera hennes mor lite grann. För nu har jag fått min nya massage bänk! Och jag är kär, den är super! Nä nu hoppas jag på kaffe snart. Får se om ellan vill ha hjälp med mer saker än att sätta upp håret idag. 



Hade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0