Schemat är i min hand!

I helgen åkte jag upp med mitt första flyttlass till Tärnamo och det känns helt underbart! Nu närmar det sig på allvar. Jag flyttar samma helg som studenten närmare bestämt 13 juni. SÅ nu är vi inne på slutspurten! Igår fick jag mitt schema också och självklart är det så att den ända helgen jag inte kunde/ville jobba, Stadsfesten helgen, så jobbar jag självklart! Men jag ska göra vad jag kan för att byta bort den helgen. Det är ju så att jag fyller år på lördagen och då spelar THE ARK! Det har varit en stor dröm som jag och Ellan har haft att vi velat se dom länge och dte skulle SUGA rejält om jag inte får byta bort det. Men vi får se. 

Klänningen är helt klar nu också tack vare världens bästa Bettan! Alla grejer till är också fixade osv. Däremot hur allt sla lösa sig den veckan det tynger mig och jag hatar att inte få som jag vill. Men man har väl olika åsikter om vad som betyder nått helt enkelt.



Idag måste jag klippa gräset och ikväll spelar jag min första serie match på väldigt länge mot Morön City. Det kan bli väldigt spännande. Men det är bara att göra det bästa av saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0