Midsommarafton.

Igår var det midsommar och jag jobbade till fyra sen så grillade jag och anders och bara myste hela kvällen, vilket var väldigt mysigt men självklart saknade jag mina vänner där hemma. Men sånt man får ta, taggar till stadsfesten istället när det blir stor förfest hemma hos oss på våran altan på lördagen sen bär det ut på stadsfesten för att se The ark! =D 

Idag så är anders ute och sliter som vanligt och jag sitter inne vid datorn och hänger, haha. Men snart ska jag he mig ut och lossas vara duktig. Ikväll blir det nog till att spela lite spela osv. Är ledig idag och i morgon sen blir det delat skift som gäller på måndag. Men som sagt så trivs jag väldigt bra på mitt jobb med både personal och boenderna så det känns skönt att komma till jobbet igen! =D

Hoppas ni hade en underbar midsommarafton och att ni får en god fortsättning på helgen!

(Älskar förövrigt dom nyheter som nått mitt öra!!!! =D Yiipie!)



Kommentarer
Postat av: sanna

Vad är det nu för nyheter som nått ditt öra? =)

2010-06-26 @ 15:10:34
URL: http://www.sannaron.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Det är tyvärr hemligstämplat än så länge. ;)Men i sinnom tid kommer nyheterna fram! =D

2010-06-26 @ 15:25:10
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0