Flytt och sommar jobb!

Ja nu är flytten genomförd och jag börjar fundera när jag kommer att inse att jag faktiskt har flyttat hit och inte ska hem efter några dagar. Tärnamo är mitt hem nu och det känns jätte bra..men som sagt så har jag nog inte insett det riktigt för det känns precis som vanligt. Men nått som inte känns som vanligt är att jag ska snart åka på jobbet. Nu börjar jag bli nervös men också väldigt spänd och förväntans full. hihi, ja ni lär ju få höra under veckan hur det går för mig. Idag jobbar jag från 13 till 21,30. Men det kommer säkert att bli kanon. Ne nu ska jag packa ihop dom sista sakerna och börja röra på mig mot jobbet.



Hoppas ni får en kanon dag!
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0