Face down!

Snart är näst sista veckan bort gjord innan Studenten och det har varit helt okej. Det går som inte att fatta att på tisdag så ska jag gå balen och nästa fredag så tar jag studenten och gymnasiet är över förevigt. Haha, det låter väldigt dramatiskt att säga "förevigt" men det är ju trots allt så det är. Skönt att skolan är över men sen kommer den största utmaningen jag måstat gå igenom en så länge, och det är ju så klart flytten. Att lämna familj och vänner mot nått som jag egentligen inte ens vet vad jag ska förvänta mig av. Det känns hel galet, spännande men ändå sjukt kul. Bara framtiden kan avgöra vad som komma skall!


   

Sova eller inte sova? Det är myggorna i mitt rum som bestämmer varje kväll om jag ska sova eller inte. Jag kan verkligen inte sova om något surrar, ni kan ju fråga Anders han har varit med om att jag hoppat upp ur sängen mitt inatten för att gå på flug jakt. Men för tillfället är det andra saker som gör att jag inte kan sova. Alla dessa tankar och funderingar och denna konstanta kännslan av att nått står inte riktigt rätt till. Om jag bara kunde sluta vara så jävla TJEJIG! Fyyy, ibland vill jag baar spy på det kvinnliga släktet! Alla dessa humörsvängningar och alla dessa ständiga funderingar! Nää nu ska jag göra slag i saken sen slå på tvn och försöka somna till den.




Sov gööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0