Du är allt jag någonsin önskat...

Idag känns det som att det enda jag gjort är att varit på jobbet. Jobbade delad tur idag, började 07.00-12.00 åkte hem och sov sen började jag 16.00 och jobbade till 20.00. Men det är tur att jag trivs på mitt jobb och har sköna arbetskamrater. =) Är ledig på onsdag och det kan blir spännande, mamma frågade "vad ska du göra då?" Haha, ja vad ska jag göra då.. Vi får se vad jag hittar på, ibland känns det lite skrämmande att stanna av allt för mycket nu....Då kan nog saknaden efter Sjöbotten, familjen och vännerna bli lite för stor.

Men till helgen så kommer min käre broder och jesse hit upp, då blir det fiske och tältning (så länge vädret tillåter det) för hela slanten! Måste erkänna att det känns väldigt roligt att vi ska få besök!!! =D Saknar broder en smula faktiskt....
Nä nu ska jag skriva min "lönelista".


Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Annica

Förstår att det inte är lätt att flytta hemifrån och lämna familjen,vet precis hur det är..Men jag hoppas verkligen att du kommer klara av att bo i Tärnamo,att du inte får lappsjukan(att du kommer klara Tärna bättre än jag gjorde)nånting kommer du säkert lyckas hitta på,bada i sjön eller räkna renarna;P..Kram

2010-06-29 @ 18:43:31
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com
Postat av: Jonas

Ska bli riktigt kul å komma upp, se stället på sommarn och träffa er å testa fjällfiska osv så är grymt taggad :D Sen så Jens håller nog nästan på å springa upp snart så ;) Tur att vi tog tag i å bokade in det tidigt och så så att det kunde bli av :)

kram brorsan

2010-07-01 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0