DenStoraBalen!

Ja imorgon då smäller det. Balen går av stapeln och jag gissar att jag inte kommer att vara ensam om att vara stressad, nervös och förväntansfull. Men jag har faktiskt egentligen nästan inga föräntningar, jag har lärt mig att det är bäst att inte förvänta sig för mycket för då kan det bara bli bättre. =) Jag har sytt om min systers klänning, som jag blev jätte nöjd med tack vare världens bästa Bettan! Jag har unnat mig att gå till världens bästa frisör, Emelie. Men sminkningen ska jag göra själv. Vråål åket blir pappas mercedes och nu är den nytvättad och uppskurad inifrån och ut och jag är jätte nöjd. Jag valde att inte läga ut en massa pengar på balen men jag känner mig riktigt nöjd med det som kommer att bli.

Låga förväntningar - för att då kan det bara bli bättre. Och lagom med pengar sattsade!
Är redan nöjd. Sen så får jag ju tillbringa kvällen med världens bästa pojkvän också! Som kommer att vara så snygg!



 Nä nu ska jag pillra på lite till sen kanske slå på tvn en stund.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0