Tell me why!

Var ledig hela fredagen och natten till fredan var väldigt spännande. Ett stort och obehagligt åskväder drog över lilla Tärna. Och tydligen har det aldrig åskat så rejält på många år som det gjorde då. Fredagen regnade nästan hela dagen så jag låg bara inne och degade medans Anders och Ove slet med garaget som vanligt. Men jag slipade lite dörrkarmar som ska målas.

Idag jobbar jag dela tur, 7-12 och 16-20. Har staplat lite ved och stökat i köket och ikväll när jag kommer hem från jobbet hade jag tänkt måla lite.





Börjar gruva mig lite för skolan nu också, om jag har tillräckligt med diceplin och är tillräkligt duktig för att klara av allt. Vi får väl se. Jag jobbar i alla fall till den 26 augusti sen hade jag tänkt att bege mig hemåt innan skolan börjar som är den 30. Så då vet dom som vill veta! ;) Nu ska jag käka och bege mig iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0