Tärna marknad!

Anders faster med familj är uppe och hälsar på och det är jätte kul och i helgen är det marknad här uppe i Tärna. Jag jobbade 7-16 i fredags sen var vi på "udden", festande och dans. Det var väldigt trevligt men tråkigt att det var pubkväll och inte dans, men jag fick dansa lite i alla fall. Lördagen var jag ledig och då var vi på marknaden med allihopa, alltså hela anders familj osv det var jätte fint väder och helt underbat. Lill kristoffer var självklart med och jag fick mysam ed han hela dagen! Anders åkte och dansade på kvällen och jag kunde inte följa med för jag jobbar idag. Började 7 i morse och jobbade till 12. Sen har jag gått lite på marknaden och nu sitter jag hemma med anders och ser lite på tv osv, sen blir det jobb igen kl 16-21.15. Nu ska jag laga lite middag sen bege mig iväg.

_________________________________________________________________________________________

Förfest inför stadsfesten!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0