Need you now!

Ja, jag vet.. Trååååkig blogg, men jag jobbar för fullt och ids som inte uppdatera.
Men nu har jag lite att skriva om i alla fall. Jag har blivit antagen till Lärare, för verksamhet i förskola och förskoleklass - Distans!!! Känns riktigt kul men också väldigt spännande! Kommer att vara så nervös när det drar igång. SKolan börjar den 30Augusti och jag jobbar till den 26 Augusti.

Sen så har jag fått ett nytt il att vara ute på blocket och söka efter hund. Hittade norrbottenspetsar där det var 4 tikar men det var i haparanda och det är ju lite långt dit och just nu har vi inte riktigt råd att lägga pengarna på 50mil enkelväg... Men det är väl bara att leta vidare. Ni kan ju höra av er om ni känner nån som har valpar med fågeljakt i sig! =)


Världens finaste pojke var han! MIN pojke! ♥

Nu ska jag äta upp min lunch sen bege mig in till tärna för att titta på när Anders och Ove ska riva golv!

Hade!

Kommentarer
Postat av: fanny

dom skäller så himla mycket sara;);) skaffa en bättre hund!!

2010-07-20 @ 01:19:57
Postat av: Sara

Nehe du! inte dom norrbottenspetsar som jag har träffat. =)

2010-07-20 @ 13:43:56
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0