You light up my life!

Sitter hos Ellan. Ellan sitter vid sin dator och pluggar och är duktig och skriver om Franska revolutionen och jag nördar vid min dator. Q brukar alltid vara arg på elin för att hon jämt sitter vid datorn, men just nu är jag nöjd att bara få sitta här med henne och bara ta det lugnt. Det är ju som det enda som behövs ibland. Ellan tycker att jag ska festa på fredag, men jag kan inte riktigt bestämma mig....Jag mår ju alltid rööv efter att jag festat. och jag jag vet vad alla säger "drick mindre då?" Men det hjälper inte..jag lovar jag har försökt med det också. ;) Men vi får se hur det bli...det är ju inte fredag riktigt än i alla fall. :P  

Anders ringde idag som vanligt efter jobbet, och idag var han väldigt uppåt och det är typ det bästa som finns. Att när han ringer och är på jätte bra humör, det kan verkligen göra min dag! =) Men det får mig också att sakna han ännu mer.. Men nu ska vi inte vara deprimerade här... haha. 


     


Me love You

Nä nu ska jag fortsätta att nörda lite sen ska det bli paus i Ellans pluggande och vi ska ta en koppkaffe och snacka lite skit. Det gillas!
Haade!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0