To be with you!

Nästa gång jag pratar om att festa, påminn mig om att det är en dum idé! Jag hade väldigt trevligt med Ellan och andra folk. Det var väldigt trevligt att träffa massa känt folk på station, jag önskar bara att jag kunde säga att det är värt det. Men jag HATAR att vara bakis, och jag lyckas tyvärr alltid. Jag älskar att folk som är äldre än mig, typ min bror som blir 24 i år och min far som blir 50 nästa år, känner att dom kan komma och skratta åt mig och säga att jag borde ha lärt mig när dom är minst lika bakis som mig till och från! Så HA HA HA på dom!

Jag låg i alla fall i sängen bakis hela dagen igår, men mot kvällen kvicknade jag till och begav mig till Sofia och patrik. Jag och Sofia kom på att vi skulle åka till Bureå och hyra nån bra film. Hade dom nån bra film där? Nej, så vi begav oss till stan till hemmakväll istället och hyrde filmen "it´s magic!" Helt okej film, inte det bästa jag sett men. Det blev också så att Sofia lurade mig till att köpa "ben and jerrys" glass. Första gången jag smakat sån glass och den vara helt underbar! Så nu varje gång jag blir sugen på det kommer Sofia att måsta betala den åt mig! 

Idag har jag varit i Arvidsjaur hos min lossas mormor. Det låtere så töntigt att säga "lossas" mormor. Men det är Maggan och hon är som min andra mormor, så det så! Det var i alla fall trevligt. Vi var in på dollar store också...och nu säger mamma att Anders kommer att måsta ta släp med sig nästa gång han ska hit, för att jag har handlat så mycket. Men det är en myt! Hon handlade mycket mer än mig!


Nä nu ska jag gå ner och se om jag hittar nått gott att äta medans jag väntara på att filmen ska ladda klart som Warg sickar till mig. =)
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0