I don´t wanna fight!

Har varit ledig hela dagen idag, vilket var väldigt skönt. Idag har jag inte gjort mycket alls...Sovit och bara tagit det lungt. Men jag har också haft besök av en vän. Vi har pratat en massa och det var väldigt skönt...Mycket saker som kommit imellan oss på grund dels av missförstånd, men också vanliga känslor man har som man inte kan ta bort hur gärna man än vill. Idag har jag fått veta saker jag aldrig riktigt tänkt på förut, men jag har också fått en stor förståelse för allt som rör sig i andra människors tankar. Jag hoppas att min vän tyckler att det var lika skönt som jag tyckte det vara att få prata ut.. Nu kan jag förstå varför allting har blivit som det blivit och att det kanske inte finns så mycket att göra åt saken annat än att försöka ha förståelse för varandra.



Nu ska jag gå ner och se lite hockey och vara social.
Haade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad att jag har gjort mig förstådd och att du har förståelse för att det blivit som det blivit.

Tyckte det var jätteskönt att få saker sagt så behöver vi inte gå på varsitt håll och fundera..

Egentligen är ju allt som förut men ändå inte.Livet förändras och det gäller bara att hänga med.Ska försöka att inte stänga dig ute igen men du vet ju att om det händer så beror det inte på dig.Och du vet ju att jag finns här om du behöver mig även om jag inte visar det just nu..Kram gumman

2010-01-26 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0