Ain´t that a kick in the head?!

Måndag är helt seriöst den värsta dagen jag vet! Har egentligen inget att klaga över...Skola idag och i morgon är jag helt ledig, ska åka på stan och köpa grejer till huset osv. Men ändå kommer det som över en, när man som fastnar i att tänka vad man vill göra egentligen...Och när tankarna bara snurrar i skallen och man funderar när det är dags att ta tag i saker och ting...Det är då jag önskar att jag inte var just här, där jag är. Men alla har väl sina dåliga dagar, eller? Jag kanske är väldigt ego.. Men så är det i alla fall, inget man dör av, inget som inte går över, men nått att må dåligt över en liten stund....bara för att försöka klura ut lösningen och att bli klok på vad man egentligen tänkt.

Haha, kul att jag tappade er redan på "Måndag är helt seriöst den värsta dagen jag vet!" 
Sov gott, ni där ute! 

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0