You raise me up!

Helgen har varit helt underbar! Skoterkörning, besök av Johan och har även "besökigt" han och hans sällskap i Hemavan, väldigt trevligt. =) Sen att min hem resa blev som den alltid lyckas bli, längre än vad den egentligen ska ta. Men idag tog det faktiskt bara åtta timmar att ta sig hem. Peppar peppar! Tur att jag flyttar snart! Är så less på att hålla på att pendla! Men jag fick glada besked med posten i dag i alla fall. Luleå tekniska universitetet skickade ut en katalog om högskoleutbildningar, och jag har hittat den jag vill läsa. Lärare, för verksamhet i förskola och förskoleklass - DISTANS! =) Detta gillas väldigt starkt efter som att jag tvivlar starkt på att den utbildningen kommer att erbjudas här i skellefteå till hösten. Så nu är det bara att söka och hoppas på det bästa. Känns riktigt kul och spännande.





Ikväll övertalade Elin mig att följa med henne på Core. Hon trodde att jag skulle få fnatt och vara förbannad. Men jag kan stolt meddela att det gick riktigt bra. Jag gick för Guldet och fortsatte med hårda övningar när vi hade börjat att stretcha....Vissa är ju mer engagerade än andra. ;)  Hahah, nämen det var kul. Det var början på mitt nya liv som Ellan fick inviga ikväll. Nu ska jag, Sara Wiklund ta tag i sin träning och faktiskt börja köra på riktigt och hon som ska hjälpa mig att driva mig framåt är min trogne kompanjon Erika Fahlgren Rhenman! Detta gillas!
Imorgon är jag ledig, men måste skriva engelska uppsatts och en analys på en redovisning som vi ska ha på Onsdag.


älskar dig mer än livet! <3

Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vill också köra skoter!!!!!

2010-02-08 @ 23:28:09
Postat av: Sara

Ja men snart är det ju faktiskt påsk. =)

2010-02-09 @ 11:34:20
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0