Whiskey lullaby!

Sitter med ellan och myser i soffan och ser stafett. Heja Sverige! Jag orkars som inte med att ellan har tackat nej till en utlandsresa om två veckor... Lite små sjuk om jag får säga det själv. (?)  Helgen var kanon! Men lördags kvällen hade kunnat gå bättre om jag får säga det själv..men men, det är som vanligt det.  Idag har vi haft projektarbete också. Gick kanoners! Sitter nu med kaffe och ska hjälpa ellan att plugga lite..haha, hur kommer det att gå då?
Imorgon är jag hel ledig, får se om det blir att ge lite massage? Kanske tjäna en lite slant. Hoppas ni får en bra kväll. 


Musiken som dånar i högtalarna är Brad Paisley-Whiskey lullaby! (L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0