What if I never knovn you?!

Försökte blogga igår..men det gick väldigt dåligt..jag blev väldigt arg sen gav jag upp. Nu är vi tillbaka till att jag sitter och stör mig på att folk inte uppdaterar deras bloggar, fast att jag vet att jag inte gjort det själv... Har egentligen inte så mycket att skriva om idag men...det kan ju vara lite kul ändå.(?) Idag har jag och Erika varit och gymmat för första gången tillsammans, väldigt trevligt måste jag säga, har saknat den flickan om jag ska vara ärlig. SÅ det gillas starkt! Nu är det bara att ta sig i kragen och jobba vidare. Onsdagar är i alla fall inbokade för träning, med henne till en början. Sen ska vi försöka "spontan" bestämma när vi ska åka och träna. Vi kom överens om att det är väldigt bra att ha en bestämd dag då vi MÅSTE träna. =)
Imorgon så är det nu bestämt i alla fall efter många om och men, att det blir möte om kontcktperson. Ska träffa tjejen som jag ska vara med i morgon, vilket känns väldigt kul. =) Så önska mig lycka till.


Är han inte sötast i världen, så säg!
Puss

Nä nu måste jag sova.
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0