Stupid in Love!

Skoldagen gick snabbt förbi idag, sen blev det goo middag hos mormor. Bara hon och jag, det var länge sen. Vi hade i alla fall väldigt mysigt, jag älskar min mormor och hennes underbara mat! =) Mötet om kontaktperson gick som en dans idag också. Känns väldigt skönt att det ska dra igång nu, första träffen är på tisdag och jag längtar typ, (lite sjukt) Som ellan garanterat hade skrivit. Mamma har bakat bullar idag också...muumms! <3
Ellan komme förbi och åt några med mig. =) Vi har också bokat fem bio biljetter till VALENTINES DAY! Det blir stor myss med flickorn på söndag. =) Imorgon blir det skola mellan 10.55-12.10, sen blir det Waynes med världens bästa flickor. =) Sen kommer bubben på fredag kväll också! =) Sen lördag blir det staan och köpa massa grejor till huset sen mys hos pella med gooa folk! Detta gillas starkt! Helgen kommer garanterat bli kanon! Hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer att ha. =)


The girls! <3



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0