Somebody needs you! 1/2 -10

Måndag idag och trotts det så känns det som att det är fredag. Dagen har känts väldigt bra! Och det gör den än...men jag saknar bubben, och hade det varit fredag idag hade jag fått träffa han ikväll, men så är ju inte fallet.
Men i alla fall, dagen började med sovmorgon till 11.50, vilket är underbart en måndag när man nu också har bil. =) På väg till skolan får jag ett samtal, på telefonen står det "kommun växeln" Jag tänker, kan det vara att dom ringer om jobb, nu när jag ändast har väntat i några månader på att höra att dom ens söker nån person åt mig? :P Det var i alla fall så att dom ringde angående min anmälan om att bli kontacktperson. Nu har dom hittat en tjej som förhoppningsvis ska passa mig, så kl15 på fredag så har jag möte med dom uppe på kommunen. Det känns jätte kul och jag kan ju inte ljuga och säga att jag tackar nej till pengarna. Det kom som ett stjärnskott från himelen, kunde inte passat bättre. =)

Idag har jag och Ida också kört igång med vårat projektarbete, som är en matlagningskurs för funktionshindrade. Vi träffa fyra stycken personer som bor på gruppboende, som idag startade upp sin första träff med oss. Det var jätte kul, vi bakade lite bröd  och pratade om vad vi ska göra framöver osv. Vi ska ha 5 träffar sammanlagt och dom var väldigt gulliga och trevliga. Så nu börjara livet ordna upp sig. =)
Imorgon är jag ledig, men det blir till att plugga ekonomi och jobba lite med projektarbetet. Men det är alltid skönt att kunna sova lite extra länge. =)

Lillskrutten! Saknar dig tosse! <3
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0