Piece of my heart!

Idag skiner solen och det är typ -20 här hemma. Broder och flickvännen är ute med skotern och jag sitter inne, men är lika glad för det. Har masserat mamma idag också. =) Har fått lägesraport från Tärna. -15 och skinande sol. Är lite avundsjuk, skulle vara skönt att vara där och köra skoter med älsklingen. Men ihelgen är det hemma helg. ;) Har funderat lite på det här med mig och mina inkomster. Det går inte riktigt ihop att leva på studiebidrag och samtidigt pendla varranan helg till tärna, så nu måste jag komma på nya affärs idéer.
Och här har jag en.
Jag funderar på att erbjuda massage för en förhandlingsbar liten summa. Kanske 50kr för en timmas massage? Om det är någon som är sugen är det bara att höra av sig på 070-5175679 eller skriva här på datorn. 

 
Mitt intyg från Ostvik massageteam.

Nu ska jag se om jag hittar någon bra film. Och ikväll blir det party med lite folk. =)


Haade!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du för tusan flicka lilla ta då åtminstone 150 :- per massage det är ju jättebillugt ändå och du är jätte duktig ju!

2010-02-20 @ 20:03:10
Postat av: Sara

Du är så gullig Sofia. Vi får se. Man ska ju alltid börja nån stans. ;)

2010-02-21 @ 03:11:40
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0