I wanna grow old with you Love!

Imorgon så är det bestämt efter många om och men att jag åker upp till Tärna, vilket som känns ganska bra. Älsklingen fyller 22år i morgon så det är ju trotts allt hans helg, så han fick bestämma hur det skulle bli. Ska bli skönt att få vara i hans famn igen! <3 Men det blir nog än fart fylld helg ändå, efter som att det är student skii i helgen. Johan är där med en massa kompisar så Anders har lovat Johan att han ska vara och åka med han en hel dag i backen. Jag måste nog säga nej till den chansen. Jag är inte riktigt så mycket för det här med att åka i fullfart utför en jätte brant backe....Bland det värsta jag vet, av dom roligare sakerna som är tråkiga...om ni förstår...? Samtidigt som det är kul så är det väldigt obehagligt! Kalla mig feg men så är det....Anders kommentar när jag sa att jag tyckte det var läskigt.. "...Jaha, men jag trodde....jag trodde inte att du var så...Ni har väl skidbackar nere i Skellefteå också?" Jag gillar skoterkörningen mycket mer! Fast att det är obehagligt ibland då också när man kör uppe på fjället osv. Men det är en helt annan sak. Aja, jag åker i alla fall som sagt i morgon så ni må då hade!


Jag älskar dig! Puss

Kommentarer
Postat av: Annica

Det som gäller är att inte tänka...tänk inte på vad som kan hände,tänk inte på att det kan komma att göra ont..bara gör..oavsett om det är skidor eller skoter eller bungyjump..bara gör..bit ihop:)Eller så kan man ploga ner för hela backen om man vill:D

2010-02-05 @ 10:36:20
Postat av: Sandra

Åh det låter underbart med skoterkörning och fjäll. Hoppas ni haft en trevlig helg!



Tack för det fina kommentaren hos mig.



Kram

Sandra

2010-02-07 @ 22:50:39
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0