I like looking at you!

Har fikat, sett lite OS och masserat pappa. Han har så ont i sin rygg, tycker synd om han som han jobbar och sliter, så han fick rygg och nackmassage sen lite ansiktsmassage och det tog inte lång stund innan han började andas tyngre och tyngre. Han somnade nästan....lillapappa.♥ Sen pratade jag med älsklingen också, jag fattar inte hur han har kunnat sova så mycket som han gjort idag och ändå vara trött när han skulle sova för natten...Lillhjärtat är inte alls kry. Men hanns komentar var väldigt söt.

Anders: Ja men nu när jag lix måste vara hemma så hinner jag ju städa innan du kommer i alla fall.
Jag: Men lillahjärtat du orkar ju knappt vara vaken på dagarna.
Anders: ja men det måste ju vara fint när du kommer.

Han är alltså jätte sjuk men envisas ändå med att alltid göra någonting. Han kan aldrig bara ligga och slappa som en vanlig människa kan i alla fall nån dag. Ska bli skönt att åka upp och ta hand om honom lite.♥ 



Världens bästa pappi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0