I choose you!

Solen skiner medans kylan trycker på.. Det är ganska sjukt att vi har haft kallt så här länge.. Men snart kommer vårvärmen förhoppningsvis. =) Har masserat en "kund" idag, hahah, jag gillar att det låtere så proffsigt. :P Jag gillar folk som uppskattar det man gör, fick 140kr. Väldigt trevligt med givmilda "kunder". =) Nu försöker jag få tag på mormor, ska försöka snåla in mig på en lunch, men det går tungt...hon är inte hemma, så jag måste nog hitta något att ta mig själv. =P
Nu har jag ialla fall fått knuffar i ryggen om att jag måste vara lite mer bestämd. Massagen kommer att kosta 100kr efter som att jag måste få allt att gå pluss minus noll. Har beställt en massagebänk och massageolja osv, och som ni förstår så är det inte gratis. =) Men det känns skit kul, kan knappt vänta tills den kommer!!! =D



Nä nu ska jag gå ner och se om jag hittar något att äta. Är du sugen på massager? Hör av dig, 0705175679! =)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0