Alla hjärtans dag!

Just i detta nu är klockan 00.06, varför sitter jag då och bloggar..(?).. Det är en väldigt bra fråga. Är nyss hem kommen från bio, vi såg valentines day. En rekomendation är att inte välja att gå och se den just på alla hjärtans dag, och kanske inte ensam och singel, eftersom att jag, som då har en pojkvän (som är väldens bäst) tyckte att det var lite jobbigt för jag började sakna honom mer än vad jag redan gjorde.. Det tror jag mina singel kompisar kan intyga att det är lite små jobbigt att se att alla får någon att pussas med innan slutet. MEN vi fick oss ändå några riktigt sköna skratt, vilket var ett stort Plusssss! =) Av denna film kan jag bara säga att jag känner hur lyckligt lottad jag är som har någon att lägga ner all min kärlek och energi på, men jag tror starkt på det att alla har sin kärlek där ute, man får bara inte ge upp hoppet och ha tålamod! Det kommer, jag lovar!



Nu ska jag försöka somna utan bubben..... Sov gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0