Underbara älskade!

Helgen har varit helt underbar. Fredagen var det gomat och mys vid tvn. Lördag så skruvade Anders och Alfred i skotern medans jag städade och gick en promenad med lilltjejen. Sen var det "lilla julafton" hos Anders farmor och Farfar med julbord, glögg och julklappar, vilket var väldigt mysigt. Och igår så åkte jag till Sandra vid 12. Vi gick en promenad sen så klippte hon mig, och jag blev super nöjd! Det syns verkligen att jag har klippt mig och det är lite annourlunda än vad jag har haft tidigare. Snelugg med lite mer uppklippt! Jag gillar det i alla fall. När jag kommer hem åt vi middag sen så var både jag och Anders sugen på nå go fika så vi snörde ihop en choklad kaka. Och den var väldigt sliskig men också väldigt god! Sen blev det film mys innan vi´sommnade. Jag har världens bästa sambo!





Idag så är jag arbetslös men imorgon blir det jobb på vikbacka 7-13. Det är alltid nånting och jag hinner ändå med att tvätta och packa osv inför "resan."

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så välkommna till Sjöbotten. Vi längtar att ha er hemma alllihop. Kram

2010-12-20 @ 20:14:31
Postat av: Mamma

Det ska bli underbart när ni alla kommer hem.Kram

2010-12-20 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0