Knocked me down!

Ja igår var jag ju på Julkonsert och det var vädligt trevligt, vissa bättre än andra och lite "gåshudssång." Imorse när jag steg upp där vid 8.30 var lite mörkt ute och när jag går in i köket så står julgranen där och lyser så fint. Jag älskar julen och jag älskar ljus och jag älskar JULMYS! Satte mig i soffan inbäddad i en filt och fikade medans jag bara njöt i mörkret och tittade på julgranen. Julen är här på riktigt gott folk och snart är det julafton! Närmare bestämt nästa vecka....ååå jag älskar det! Det som kan bli en utamning den här julen är att jag för första gången ska fira jul utan mina föräldrar och syskon. Det kommer att bli väldigt konstigt. Men nångång ska ju vara den fösta!

 
Julen hemma -07



*I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place

I never thought I'd fall for you as hard as I did
You got me thinking about our life, our house and kids
Every morning I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down*


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0