Jul i vårt hus!

Idag tog jag min kära sambo i örat och sa att jag ville ta in en julgran idag!
Vi hade bestämt att vi bara skulle ha en liten gran för att Nikita ska få vänja sig lite. Men anledningen till att jag ville ta in julgranen redan idag är för att nästa vecka, alltså onsdag den 22:a åker vi hem till Sjöbotten och fortsätter neråt mot Enånger på torsdagmorgon, för att fira jul med Anders mamma och släkt. Sen så bär det av hemmåt till Sjöbotten på söndagen igen.
Anders åker hem till tärnamo på måndagskvällen och jag och Nikita blir kvar hemma för att sedan spendera all tid med min familj och vänner. Tåget hemmåt till tärnamo går av stapel där nån gång efter trettondagsafton. Då ska jag ha hunnit med "mini" julafton med min familj, Nyårsafton spenderat hos Johan och 50-årsfest för mamma på trettondagen. 


Nikita var helnöjd i skogen.


Inte den snyggaste julgranen, men vi sattsar på nästa år istället.
Då blir det tävling om snyggaste granen!

 
Bilder på våran lilla "katt" som sitter i fönstret där hon trivs bäst eller ligger nerbäddad i soffan!
Älskar clementiner gör hon också. Inte alls bortskämd! (A) 

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin till ikväll, då är det Julkonsert i Tärnakyrkan!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Då hinn vi ju rent träffas en tväris före julafton :) Kommer ju hem sent den 22a :)



Kram brorsan

2010-12-12 @ 23:55:48
Postat av: Sara

Ja men det låtere ju bra. =)



Karm

2010-12-13 @ 10:03:32
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0