Färger i en vind

Jag tycker ni är tappra som fortfarande är in på min blogg nästan varje dag. Jag har helt tappat suget att skriva men ska försöka vara duktig nu!

Mamma och pappa är just nu i Jordanien med en annan familj och det är ju där i kring egypten som hajarna är och härjar, känns lite smått nervöst det där med hajarna. Det verkar ju vara hur många som helst. Men det ska nog gå bra "varför skulle de hända dom?". Nä nu till nått trevligare, igår så var det middag och spel med Marie, Emma, Sandra och Ida och det var väldigt trevligt. Trotts det gick väldigt hett till när vi skulle försöka komma överens i spelet "med andra ord". Idag är jag ledig eller ja "arbetslös" men i morgon blir det jobb mellan 8.30 -16 sen har jag betsämt att jag och Anders ska försöka hitta på nått kul till helgen, får se hur det kommer gå.....


Saknaden är enorm! Världens bästa Ida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS U TOO!!!!

2010-12-09 @ 18:56:39
Postat av: Idolina

MISS U TOO!!!!

2010-12-09 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0