December 18

Ihelgen är jag helt ledig från jobb och det känns skönt efter en full bokad vecka av jobb. Var på dagis igår och det känns konstigt och tråkigt att jag inte kommer att vara där nu på ett ganska bra tag. Trivs väldigt bra där både med barn och personal. Hur som så hade vi inte så mycket för oss igår. Mös med god mat och film. Idag är Anders och Alfred ute och fixar lite med skotern osv och jag har städat lite här inne och gått på en promenad med lilltjejen.  Ikväll ska vi till Anders farmor och farfar och äta Julmiddag eftersom att varken jag, anders eller alfred kommer att vara hemma till jul så. Så det blir nog kanon. Och i morgon ska jag åka till Sandra och jag ska äntligen få klippa bort mina slita toppar osv. Mitt hår behöver lite förfriskning!


Jag har hjälpt min kära mormor så hon ska kunna hitta till min blogg och läsa och
vara uppdaterad om vad som händer allt mest här uppe, tycker det är lite kul
att hon är så duktig använder datorn.

Världens bästa mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0