Höst! 16/8 -10

Över en natt kom den.. hösten, ett steg närmare till snön ialla fall. Det var frost på bilen när anders åkte i morse 06.30. Helt sjukt så fort det har gått. Solen skiner men det är bara 9 grader ute.

Idag börjar jag på min näst sista vecka på jobbet. Tror inte jag riktigt har fattat att om två veckor så åker jag hem för att sedan åka till Luleå och börja skolan. Än så länge känns det kul att börja läsa, ska bli spännande att se hur allt kommer att vara. Vi ska försöka leva på anders lön och mitt studiebidrag så länge det går så jag slipper ta lån, ska försöka jobba så mycket som jag hinner och orkar när det är lugnare i skolan. Men det blir också extra spännande för när jag börjar plugga så kommer jag att vara hemma och vi ska då hitta och bestäma oss om vilken underbar valp som ska få flytta hem till oss. Längtar så mycket tills jag får ta hem en liten krabat. =)

Till helgen om nu allt blir som det är tänkt så kommer Erica och david hit. Känns skit kul. Men första ska jag överleva en 7dagars lång arbetsvecka. Har jobbat sen lördagen och ska jobba tills på fredag men som tur är så är det rätt så korta dagar. =)



Nu ska jag vara duktig och gå ut och stapla lite ved.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0