Besök från Sjöbotten!

Nu är helgen förbi och Erica och David har kommit och åkt.
Fredagen jobbade jag till 21.15 sen åkte jag till Ida och blev bjuden på grillat och några grogar. Det var väldigt trevligt. Sen hämtade Anders mig och Ericka och David komme upp på fredag kvällen. Lördagen var vi ute och kollade runt lite osv sen så blev det middag, vin och sällskapspel. Det var väldigt kul att dom var hit! Sen had dom med sig världens sötaste Lovis också! Det fick mig INTE ALLS att längta mer tills nästa vecka när jag ska få hämta hem våran lilltjej!









Jobbar delade skift idag. Jobbar 7-12 och 16-20.
Ska ringa till uppfödaren idag. Lilltjejen ska vaccineras och allt idag.
Nu ska jag duscha sen slöa vid tvn!


Kommentarer
Postat av: Idolina

Snygg tröjja ;)

2010-08-24 @ 12:54:15
Postat av: Erika

Snor sista bilden på lovis :D

2010-08-25 @ 10:34:14
Postat av: Sara

*Ja, Ida visst är det? ;)



*Det är lugnt erika. =)

2010-08-25 @ 20:28:24
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0