You can´t lose something you never had! 25/4 -10

Har ju då varit i tärna i helgen. Och det har varit helt underbart väder! Men som jag förstår det så har det nog varit det här hemma också. :P Fredagen så komme jag upp vid middags tid och sen på kvällen så myset vi och Anders hade en lite överaskning till mig. Han hade gjort räkmackor och köpt gele hjärtanm och dukat jätte fint i sovrummet sen hade han planerat in det till filmen "Runaway Bride." Han var inte så förtjust i den filmen. Men för dom som vill veta så ÄLSKAR jag räkor och älskar just den filmen! Så den som säger att min man inte är romantisk är helt ute och cyklar! hihi!! <3
Lördagen åkte vi upp på fjället med Anders pappa, lillebror och farmor och farfar. Vi pimplade, men vi fick inte så mycket. ANders fick två minifiskar och hans pappa fick en så kallad "matfisk" Alltså att den är stor nog för att det ska bli nått att äta. ;) Medans dom kämpade på med det så satt jag och farmor och solade och pratade. Så igår var jag väldigt röd, men nu har jag nog allt blivit lite brun. =) Men det brukar försvinna ganska fort! =P Men lika glad är jag för det. Åkte hem vid 2 idag. Och ja, jag hatar söndagar för det är alltid då jag inte får vara med min pojke längre. Men det är tur att han kommer ner till helgen när det är Valborgs. Hemresan gick bra med tanke på mina missöden, var lite spännande och med tanke på att mitt KÖRKORT är i Tärna just nu så hade det kunna gått betydligt sämre. Frågan är bara hur man ska göra i veckan. Ska man köra bil utan det? Hur hårda är poliserna nu? Har aldrig blivit stoppad förr så det är väl när jag inte har körkortet dom ska stoppa mig.. Aja mycket att fundera på. Borde plugga nu....men juste, jag var ju så bra så jag glömde grejerna på skolan! Genialiskt!



Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0