wrapped around!

Fredag idag och det är riktigt nice. Hade en lektion som vanligt, idag hade vi läxförhör på olika Pedagoger vilket gick hyffsat i alla fall. Sen tog jag mig i kragen och fick hjälp av Ida att hitta en tid för klippning så nu har jag klippt mig idag, hämtat ut lite bilder som jag framkallat och även hunnit förbi hos Andereas och gett lite massage och umgåst ett tag. Väldigt trevligt var ett tag sen man träffade han. Ätit middag och myst med mamma och pappa och nu bär det strax av till Erika som jag ska spendera resten av kvällen med. =) Väldigt trevligt det! Men huvudvärken smygar sig på och det gör mig väldigt irriterad! Ska ta mig en alvedon sen he mig iväg!


(Klippte bara topparna, men jag fick väldigt fina lockar ev en väldigt snäll frisör på Hair and face!)
Hoppas ni får en kanon kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0