Try sleeping with a broken heart!

Helgen har varit kanon och festen igår blev väldigt lyckad. Nu har folket börja åka hemåt och nu är det inte så många kvar, det kommer nog att kännas väldigt konstingt ikväll när man sitter här och det är bara mamma och pappa kvar. Det kommer att bli en välda utmaning att försöka sova utan Anders med tanke på att jag har fått umgås och sovit med han i två veckor nu.... ååååå.....har jag sagt att jag HATAR söndagar!!! =( Men nu är det nästan bara två månader kvar sen flyttar jag, och jag kunde inte längta mer!


Jag och Astrid!

Nu borde jag städa mitt rum, men jag har varken lust eller ork, så det får nog vänta. Konstigt hur man aldrig slutar att förvånas. Mycket som händer i alla människors liv. Underligt det där.. Nä nu blir det film.

Hade!

Kommentarer
Postat av: fellan

Men sara vad säger du?!?!? ska du flytta?!?!? antar att det är till tärna;) hehe

MEN om du ska flytta borde du jag och linn VERKLIGEN hitta på något!! annars kommer jag att ångra mig tusen ggr om att vi inte gjorde det!! För mig passar det typ jämt i alla fall. Men hör av dig så fort det passar så ska vi styra ihop nått!! =D

puss

2010-04-12 @ 20:34:35
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0