This is my life! 22/04 -10

Igår så var jag, matilda och lovisa med bjudna på musik 3:ornas konsert av erika. Och det var väldigt trevligt måste jag säga, trotts att det blev lite stressigt. =P Nu har jag och Ida börjat ta tag i projektarbetet också, och tack vara Ida så kanske vi hinner klart i tid. =) Har varit trött och allmänt less ett tag nu¨på skolan osv men nu börjar saker och ting ordna upp sig, nu är det bara sömnen som saknas. Är så fruktansvärt trött idag.. är less på att vara det nu så ikväll blir det en tidig kväll. Men först måste jag städa mitt rum och packa. Åker till Tärna i morgon efter skolan, YIIPIE! Saknar min underbara älskling så jag vet varken ut eller in! Men nu är det nära. Men städningen är ett stort hinder och nu kommer huvudvärken smygandes också...åååå... kan inte nån bara ta min huvudvärk?! Men idag så har vi i alla fall fått studentmössorna! Och det är ett starkt tecken på att det är nära nu och det känns helt underbart! 

  
Idag firara jag och älsklingen 20 månader. 22/08-08!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0