Sjöbotten!

Ja du har man kommit hem till sjöbotten efter en helt UNDERBAR påsk helg och lov vecka som spenderats med helt underbara människor! Och under veckan så har Anders kusiner hälsat på i Tärnamo! Jag har lekt med världens sötaste charmtroll Kristoffer som är 6år. Sen kommer man hem och får umgås med mina kusinbarn Oskar 10 och Astrid 3! Kunde det bli bättre? Svar: NEJ! Det är så kul att ha hela släkten uppe här hos oss i Norr! Men jag har fått skäll av min faster, som tycket att jag har haft dålig uppdatering under lovet...Och det vet jag, men det finns en förklaring till det. Vi har inget internett i huset där uppe. Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på till Sommaren när bredbandet ska kopplas in!! Yiipie! säger jag bara!


Anders och Kristoffer!


Här är sötnosen -07 som ni då förstår så är hon lite större nu. =)

Nä nu ska måste jag gå ner och massera min bror. Ikväll blir det Stor 60års fest för min farbro!
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0