Man in the mirror! 27/4 -10

Ja, igår var ingen bra dag. som ni kanske förstår så fick jag böter längs burträskvägen och jag kan säga att pengarna inte direkt är över flödiga för tillfället. Tur att jag har lite små saker jag kan göra på sidan av som jag kan tjäna lite pengar på. Masserade Sofia igår och idag har jag varit och tvättat fönster hos mormor och vi har ätit Diméglass! Mumms....Men vad som inte var lika mumms var att jag tappade ner mobilen i hinken som var fylld med vatten!!!! Nu får den ligga på torkning och jag hoppas på en uppståndelse så småning om! Jag funderar på att gå i ide den här veckan och sen vakna nästa vecka iställt. Det bådar inte gått, jag tror helt seriöst att jag är oturs för följ i veckan. Hur som helst så har detta gjort att jag är en SMULA på dåligt humör för tillfället! Men jag måste försöka städa mitt rum, laga middag och hinna byta till sommar däck på bilen. åååå.. bläääääääääää! Jag vill sluta skolan och flytta NUUU! Saknar min älskling!

AJa, hoppas ni får en bättre deg! Tjiing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0