I´m with you!


Igår så hade vi företag för en dag. Vilket blev väldigt lyckat fick i hop 175kr var. Sen så blev det fika med Ellan, fanny och jennilla. Väldigt trevligt. Sen tog jag mig i kragen och for och städade i bönhuset, hann också utpå en lång, skön och väldigt trevlig promenad med erika och lollo. ALltid lika skönt att få prata av sig lite med dom. =)



Idag har vi haft elsäkerhetslära på Kaplan. Drygt och huvudvärken smög sig på. Nu ligger jag hemma i sängen och har smällt i mig två alvedon, så nu ska jag försöka sova lite och hoppas på att det blir bättre så jag kan ta mig en promenad ikväll. Hade inte mycket spännande att berätta.. hahah men nått blev det ju.


I´m holding on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0