Far from home! 12/4 -10

Imorse så vaknade jag tusen gånger innan jag egentligen skulle vakna, och när jag äntligen somnat om så får jag sms av Ida, "vars är du?" Jag hade egentligen sovmorgon men då självklart hade jag glömt bort att vi hade Företag för en dag, idag så det vara bara att flyga upp ur sängen och skynda sig till skolan och gilla läget. Det var väldigt kul att jobba med det idag men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Men så blir det väl ibland. Känner att jag är trött och grinig idag, det är min kära pojkvän också och då har vi en tendens till att krocka lite och bli griniga på varandra.. En smula irriterande när man lagt på och inser att vi bråkar om småsaker.. väldigt, väldigt onödigt. Speciellt när han är så långt bort och jag inte kan få en kram så att allt blir bra. Men på tal om något trevligare så var det ju helt UNDERBART väder idag! Synd bara att det blir så himla lerigt på våran gård..


"Om någong säger till dig att du inte är dig själv längre, vad svara du då?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0