Elin Wiklund!

Dagens klädsel: Håliga jeans och en blå tröjja?
Dagens låt: Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys
Dagens frisyr: En knut
Dagens smink: Inget!
Dagens händelse: Sova
Dagens vill ha: Pengar? Sommar!
Dagens saknad: Anders Kolbengtsson!
Dagens tråkigaste: Trött och grinig
Dagens roligaste: Mingla med ellan och kaffe!
Dagens finaste: Bilen som startade?
Dagens måste: Sova
Dagens köp: En chokladkaka. (tjock, jag vet)
Dagens sjuka: Trött
Dagens kärlek: Ellan, mamma och anders
Dagens mående: Trött och grinig.
Dagens personer: ELLAN och mamma.
Dagens puss: Inte fått nån.. =(
Dagens citat: "Gräset är INTE grönare på andra sidan"
Nyss: Kaffe
Nu: Hem till sängen
Ser framemot: Studenten och sömn!
Tankar: Ja, den som det visste!
Dagens bild:

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Fellan

Ja Sara det har jag helt missat att du ska.... ja jag hoppas verkligen att du inte försvinner för gott!!;)

Mendu i helgen kan det bli lite svårt för mig... har nämligen match i robertsfors typ 16 på lördag och då är jag ju hemma sent på kvällen.. och fredag är jag upptagen:P MEN det kanske går att lösa endå :) ska snacka ihop mig med Linn och så hör vi av oss till dig! Men lördagkväll är isof dagen(kvällen) vi ska träffas om de blir nått ;)

kraaam

2010-04-13 @ 22:25:11
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0