Du kom från främmande vidder...

Igår (lördag) så umgicks jag med min "lillebror" blev en lite cykel tur osv sen så åkte jag och ellan till fransson för att umgås med henne och Idde! Det var riktigt nice måste jag säga, var länge sen man träffade på dom sötnosarna! Sen så var jag fyllechaffis till min kära syster och hennes kompis så vi hämtade dom vid 1 och åkte hem. La mig vid halv 3 och vaknade i morse vid 10. Hade gärnat sovit längre men nu börjar det vara ljust tidigt och sent! Nu är det dags för rullgardinerna att göra sitt jobb. Idag har jag inte gjort allt för mycket. Följde med min syster till burträsk för att hämta lite grejer sen så gick jag en prommis och snodde med mig Mira på vägen. Nu sitter jag och seriöst funderar på att sova. Det skulle vara ganska nice så det får nog bli så.



Förändrad?              Ja¨

Olycklig?                 Nej

Förälskad?              Helt klart!

Förrvirad?              Vissa frågor, ja

"Are you trying to convince me?"

 









































"Blir så frustrerad utan dig vid min sida!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0