Pirr i magen och i hela kroppen!

Måndag idag och jag tog sovmorgon, fast att jag egentligen hade behövt åka till skolan och vara duktig. Jag och idolina pratade om det igår, att vi måste verkligen ta tag i våra liv och börja bli diktiga i skolan igen.. Men vi sa att vi får börja med sen helt enkelt.. Och det måste nog vara ikväll...tyvärr. Ska skriva lite APU uppgifter ikväll i alla fall.
Trotts att det är måndag och allt sånt idag så har det ändå varit helt ok på skolan. Innan jag åkte hem åkte jag förbi Hemmakväll och hyrde filmen "Hannah Montana the movie" och det blir film och myskväll med Elin j och Anna. Kommer att bli knon! Har längtat så efter att se den...den verkar bra. =] Älskar "barn" filmer där man vet att allt kommer att sluta lyckligt! Idag har jag också börjat grubbla och små planera lite saker i mitt liv.. Jag älskar det! Men det är en hemlis vad, för om folk viste vad det var, så skulle nog folk tycka att jag var helt tokig... Men det är jag ju trotts allt ändå.. men ändå.. Som sagt drömma det får man faktiskt göra! =]


Hoppas ni får en kanon kväll!
Hade kung! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0