Kom änglar! 6/9 -09

Helgen började med jobb fredag kväll och bubben komme, sen var det bara att bädda ner sig och sova för jag jobbade även lördagmotgon. Vi åkte in på stan lite på dagen sen på kvällen väntade middag med familjen jacobsson + respektive, vilket var väldigt trevligt. Men jag är sjuk.. eller svullen och väldigt ont ihalsen och hosta. Hela världen är ju typ förkylda nu.. men det går lite upp och ner. Men snart är jag nog helt 100% igen. =)
Idag har jag, Anders och mamma varit på loppis osv. Sen var han tvungen att bege sig hemot vid 2 tiden efter som att den "väldigt" efterlängtade älgjakten drar igång i morgon... Jag kan säga att jag har varit lyckligare när man tittar i kalendern och inser... "Vi kommer typ inte att kunna träffas på tre-fyra veckor." Men det är då man tjurar ihop lite sen så löser man det på sitt egna lilla sätt. så det blir till att åka upp till tärna nästa onsdag till fredag efter som att det blir praktik till helgen då. Alltså den 19-20. Men någoting som känns bra, det är att vi äntligen har kommit fram till ett datum när vi ska åka till STockholm för att hälsa på hans mor och släkt. Det blir den 24- 27. Känns riktigt kul.

Nä nu ska jag sluta sitta här och deppa för att han har farit. Nu ska jag käka, sen kommer Fanny och då bär det av till hennes moster för att titta på lagårn, Ja du hörde rätt, lagårn! Sen ska jag hjälpa henne att färga håret.

Amen, du måda ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0